Lazy Cape Town.

5 maart 2016 - Cape Town, Zuid-Afrika

Eerlijkheid voor alles dus zal gelijk zeggen dat ik weinig te melden heb.

Afgelopen donderdag was de bruiloft en het is vooral aan Tim en Court om de details en fotos te vertellen aan iedereen.
Ik kan alleen maar zeggen geweldige dag. Prachtige omgeving, heel veel liefde familie en vriendschappen en natuurlijk het JA woord.

Om zo dicht bij deze twee kanjers te hebben mogen doorbrengen was echt een cadeautje.

Waarvan ik eerst dacht er zijn zoveel mensen die dag die hun al zolang niet hebben gezien dus de quality time zal er niet zijn had ik het volledig mis. De dag was met elkaar zo waardevol.
Zo hebben Walid en ik het beleefd en zeker ook Merijntje.

Na deze prachtige dag weet ik wel dat ik qua lichaam heel veel grenzen ben overgegaan en lig daarom al twee dagen voor knock out op de bank in het appartement helemaal niks te doen. Behalve het gevoel hebben dat de bevalling is begonnen haha.
Maar het is alles waard!

Vanavond een thaise take away met De Mr & Mr Bakker- Lubbe family en morgen gaan we naar giraffe house in Stellenbosch. Die nacht (zondag op maandag) vliegen we weer terug naar Amsterdam.

Of het goed is geweest zo?
Voor het eerst in mijn leven denk ik laat me nog maar even blijven. Dit gevoel, dit land, samen met de twee mannen een maand lang zijn het was werkelijk meer dan fantastisch.

X

1. Henny:
    5 maart 2016
    Wat n heerlijke reis is het voor jullie geweest, nu ff pas op de plaats hoor a.s. moeder!
    Goede reis weer terug naar het (normale werkse) leven.
    Dikke kus voor jullie alle drie xxx
  2. Kirsten Haagsma:
    6 maart 2016
    Oh, wat hebben we genoten van jullie verhalen en foto ' s! Leuk dat we op deze manier met jullie mochten mee reizen
    Nu lekker rustig aan en je voorbereiden op de terugreis. Doe voorzichtig denk om jezelf en ga nog lekker nagenieten.
    Liefs Kirsten
  3. Alice:
    6 maart 2016
    Lieve Nieske, Walid en Merijn.
    Wij wensen jullie een veilige reis terug naar huis.
    En de wieg staat klaar bij oma dus neem vanaf nu lekker de tijd om jullie voor te bereiden op alles wat komen gaat.
    Veel liefs uit Leiden.xxx
  4. Janneke:
    8 maart 2016
    Welkom thuis! Bedankt voor het lezen van jullie mooie reis, ooit willen wij ook heen....