Drakens ville- Ukuthula lodge

14 februari 2016 - Pietermaritzburg, Zuid-Afrika

En met dit voorlopig laatste reisverslag omdat we hier het hele weekend zijn komen we na drakens ville resort uit in Ukuthula lodge.
De lodge waar ik persoonlijk enorm naar uit keek.
Merijn is er jarig en wordt 2 jaar.
Dat verdiende een bijzondere locatie.
Je kind jarig wat is dat toch bijzonder. Het geeft mij een traan van vreugde en geluk en een beetje vd hormonen.

De lodge die mijn verwachtingen ver heeft overtroffen heet Ukuthula en zit in hilton. Pietermaritzburg.

We kwamen aan nadat we door een shoppingmall zijn gedenderd voor bbq benodigheden en luiers etc voor de kleine baas in the middle of nowhere!
En wat is het prachtig.

Een geweldig ontvangst door de Engelse Sandra die alles er aan doet om je echt te doen ontspannen.

Offroad werden we na een enorm stalen hek opgepikt door een 4x4 met daarin Sandra. Zij bracht ons naar villa 2. En wat denk je? Staat er een groep zebras en giraffen ons op te wachten voor een geweldig en onvergetelijk warm welkom. Gelijk 100 fotos gemaakt natuurlijk. En verder rondgeleid door Sandra.
Omdat onze lieve mooie zoon jarig is vandaag heeft Sandra balonnen, cadeautjes en een leeuwentaart georganiseerd. Ook aan hapjes heeft ze gedacht. We vragen Sandra of ze ook een stuk wilt want de taart is enorm. Maar zij gaat weer terug richting haar farm.

Nadat Walid Merijn en ik nog meer fotos hebben gemaakt en een stukje zijn gaan lopen richting de dieren die nog altijd nieuwsgierig bij onze lodge staan zijn we Merijn zijn verjaardag gaan vieren.
De kleine baas had er geloof ik weinig erg in dat hij echt jarig was maar de taart liet hij niet staan.

Hierna zijn we gaan genieten van alles om ons heen. En de dag vredig afgesloten met een rommelende lucht en prachtige bliksem schichten.

Toen was het nacht...... En ging het flink los boven ons hoofd... Nu is het nog steeds nacht en ik kan niet slapen. Na 3 dagen geen wifi gehad te hebben zitten we nu in the middle of nowhere met wifi. En ben ik deze nacht mijn reisverslagen gaan bijschrijven luisterend naar de harde knallen en heftige flitsen.

De mannen slapen.

Sandra heeft ons uitgenodigd om op safari te gaan morgenochtend. Het schijnt wel een heftige route te zijn veel schudden etc. Het is jammer maar dat gaat voor mij nu gewoon even niet met mijn 6 maanden buik. Dus ik ga Walid er alleen naar toe sturen denk ik......

Ongetwijfeld volgt er nog een reisverslag maar voor nu....... Nieuwe ervaringen op doen.

Dikke kus!

1. Fam. enghardt:
    14 februari 2016
    Wat een indrukken. Fijn dat we mogen meegenieten.
  2. De Bruidegom:
    14 februari 2016
    Wat super leuk je verslagen mop. Ik voel een beetje met je mee, tis alsof ik mijn eerste x za herbeleef. Tis zo indrukwekkend mooi en rustgevend bijna...niet lang meer schat! Kan niet wachten je te knuffellen of had ik dat al gezegd haha
  3. Sjanie:
    14 februari 2016
    Super gaaf dat we mee mogen genieten. En van harte gegeliciteerd met Marijn's verjaardag. 2 jaar alweer. Waar blijf de tijd... groetjes
  4. Christa:
    14 februari 2016
    Wat fijn dat jullie er zo van genieten, jammer dat je niet mee kan op safari, goede beslissing, zorg goed voor je zelf. Xxx
  5. Buufje:
    14 februari 2016
    Wat geniet ik van je reisverhalen. Kijk uit naar de volgende. Kus voor jou en de mannen
  6. Pauline:
    14 februari 2016
    wauw.......wat bijzonder om te lezen!! Wat een prachtige ervaringen maken jullie mee!! veel liefs
  7. Linda:
    18 februari 2016
    Wat geniet ik van jullie reisverslagen, geweldig mooie belevenissen! Geniet maar lekker verder en hou ons op de hoogte Nieske xx