En we zijn gestart

8 februari 2016 - Hoofddorp, Nederland

Hoi Allemaal,

Het is een feit... De rondreis is nu echt begonnen.
Na alle drukte van de afgelopen kunnen we eindelijk relaxt weg.
Veel gewerkt, merijn zijn nieuwe kamertje klaar en veel voorbereiden voor deze reis.
Zoals ik al eerder zei met een kind reizen is zo anders dan met zijn tweeen.
En zwanger op reis weer zo anders dan niet zwanger.
Doktersverklaring, medische kaart, geboorte akte van Merijn, internationaal rijbewijs etc etc.

Gisterenavond besloten dat we eerder naar schiphol gaan. We vliegen precies als we met file naar schiphol moesten rijden.
Dus heel decadent maar ook zo relaxt een hotel in hoofddorp geboekt met een shuttle naar schiphol morgen.

En daarmee is onze eerste stukje van de reis afgelegd. Zeewolde- Almere - Hoofddorp.
Je moet ergens beginnen laten we maar zeggen.

Morgen ochtend richting schiphol met de koffers, babybedje, buggy etc.
Ook een tas met cadeautjes. Om de zoveel tijd krijgt Merijn een cadeautje om de vlucht zo gezellig mogelijk te houden.

Nu gaan we lekker slapen.

Op naar onze volgende trip. Amsterdam- johannesburg.